بزودی دوره های مجازی همراه با مدرک فنی حرفه ای و دوره های حضوری بیشتر در شهرهای جدید(منتظرمان باشید)
0

نرم افزار کیشات keyshot چیست و چه کاربردی دارد؟

حالت شب

نرم افزار کیشات KeyShot یک نرم افزار رندرینگ سه بعدی است که توسط شرکت Luxion توسعه داده شده است.

این نرم افزار به کاربران امکان می دهد تا مدل های سه بعدی خود را با استفاده از تکنولوژی رندرینگ درونی و خارجی با کیفیت بالا ترسیم کنند.

KeyShot به طور تخصصی برای انجام رندرهای استودیویی و تبلیغاتی بهینه سازی شده است.

نرم افزار کیشات به دلیل سرعت و سادگی استفاده، محبوبیت زیادی در بین طراحان و مهندسان دارد.

 

معرفی دوره: آموزش دوره حضوری کیشات keyshot در اصفهان با مدرک فنی و حرفه ای

گواهینامه فنی حرفه ای دوره کیشات keyshot در مهارت خانه

قطعا بعد از گذراندن دوره آموزشی یکی از سوالات هنرجویان، نحوه صدور گواهینامه یا مدرک برای هنرجویان دوره می باشد. طبق سرفصل فنی و حرفه ای، حداقل ميزان تحصيلات هنرجویان کاردانی می باشد و پیش نیازهایی برای این دوره در نظر گرفته شده است.

دقت شود هر موسسه و آموزشگاهی می تواند مدرک پایان دوره صادر کند اما معتبرترین مدرک از طرف سازمان فنی و حرفه ای صادر می شود.

مراحل صدور مدرک فنی و حرفه ای دوره کیشات

پس از اتمام دوره آموزشی، هنرجو می بایست آزمون تئوری و سپس آزمون عملی را در سازمان مرکز استان امتحان دهد و پس از کسب حداقل نمره قبولی، مدرک کیشات keyshot برای ایشان صادر خواهد شد. مدارک صادر شده از این سازمان دارای کد استاندرد ISCO می باشد که در بیش از 186 کشور دنیا مورد اعتبار می باشد.

برخی قابلیت های نرم افزار کیشات

حتما سوال پیش می آید که محتوای آموزشی دوره کیشات keyshot مهارت خانه چیست و چه مواردی در آن آموزش داده می شود.

باید به این نکته توجه داشت که این دوره از ابتدایی ترین موضوع، یعنی از مرحله نصب و پیکربندی نرم افزار کیشات و رندرگیری و انجام پروژه عملی در کنار شما خواهیم بود.

خلاصه ای از قابلیت های نرم افزار

  • ارائه‌ی مدل ساخته شده به نرم‌افزار : در این مرحله باید مدل سه‌بعدی ساخته شده با نرم‌افزارهای مدلینگ مانند کتیا، اینونتور و یا هر نرم‌افزار مدل‌سازی دیگر در قالب فایل OBJ و یا FBX به نرم‌افزار کیشات معرفی شود.
  • متریال‌دهی به آبجکت‌ها : پس از ارائه‌ی مدل ساخته شده، لازم است تا با استفاده از بانکِ متریال نرم‌افزار، به آبجکت تهیه شده و قسمت‌های مختلف آن، متریال‌های موردنظر را اختصاص دهید.
  • نورپردازی : پس از ارائه‌ی مصالح موردنظر به قسمت‌های مختلف مدل سه‌بعدی و آبجکت‌های تهیه شده، لازم است تا نورپردازی لازم بر روی مدل انجام شود.

نرم افزار کیشات

در این مرحله، می‌توانید بر اساس روش HDRI و یا سایر روش‌ها، نورپردازی را بر روی مدل خود انجام دهید.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در نورپردازی، باید پارامترهای مختلفی را نیز کنترل کنید.

این پارامترها و نحوه‌ی استفاده از آنها بصورت کاربردی و پروژه محور در دوره‌ی آموزش کیشات https://maharatkhane.com/product/keyshot/ به شما آموزش داده خواهد شد.

  • رندرگیری : پس از اتمام مرحله‌ی نورپردازی، لازم است تا از مدل ساخته شده، دارای متریال و نورپردازی شده‌ی خود رندرهای حرفه‌ای بگیرید.

با استفاده از نرم‌افزار کیشات قادر خواهید بود تا پس زمینه‌ی کار را به راحتی تنظیم نموده و سپس بر اساس نیاز خود، رندرهایی به‌صورت تک فریم، رندرهای انیمیشن و یا VR تهیه کنید

و در مجموع حدود 12ساعت آموزش تئوری بهمراه تعداد زیادی پروژه و تکلیف عملی است.

در این دوره حضوری سعی شده است که تمامی سرفصل دوره keyshot سازمان فنی و حرفه ای پوشش داده شود تا هنرجویان خیالشان از بابت آزمون و مدرک راحت باشد و همچنین مثال های فراوان و کاربردی که هنوز وارد سرفصل نشده و مطابق نیاز روز بازار است در دوره گنجانده شود که اهم آن به اختصار توضیح داده می شود.

کلاس ها بصورت حضوری و کارگاهی برگزار می شود و استاد بصورت تخصصی، عملی و کاربردی به آموزش هنرجویان می پردازد.

 

سه ویژگی مهم در مورد کیشات

اگر بخواهیم صرفاً به 3 ویژگی مهم از نرم‌افزار کیشات اشاره کنیم، می‌توانیم بگوئیم که این نرم‌افزار « سریع »، « دقیق » و « ساده » است.

  • سرعت : یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیشات، سرعت این نرم‌افزار است.

واقعیت این است که نرم‌افزار KeyShot از تکنولوژی ویژه‌ای در رندرگیری استفاده می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید تمامی تغییرات را در همان زمان بر روی مدل ببینید.

  • سادگی : تمامِ افرادی که قبل از آموزش KeyShot و کار با آن، با استفاده از نرم‌افزارهای دیگری کار رندرینگ را انجام می‌دادند، به سهولت استفاده از این نرم‌افزار اذعان دارند.

البته باید به این نکته نیز توجه کنید که این سادگی در استفاده ابداً به‌معنای کاهش قدرت نرم‌افزار نیست.

  • دقت : باید بپذیریم که کیشات یکی از دقیق‌ترین نرم‌افزارهای متریال‌دهی و رندرینگ در دنیا است. نوع مواد نشان داده شده در این نرم‌افزار و همچنین نوع نورپردازی که با استفاده از آن به بیننده نشان داده می‌شود، بسیار دقیق است.

سرفصل پکیج آموزش کیشات KeyShot :

  • ورود مدل به نرم افزار کی شات Keyshot
  • تنظیم موقعیت مدل ورودی Move Tool
  • متریال دهی و ادیت متریال
  • اضافه کردن لیبل و تنظیمات مربوط به آن
  • تنظیمات Environment
  • تنظیمات نور Lighting
  • تنظیمات دوربین Camera
  • تنظیمات رندر و خروجی گرفتن نهایی
  • و در پایان انجام ۸ پروژه کاملا تخصصی با نرم افزار کی شات Keyshot

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *