آموزش دوره حضوری طراحی صنعتی و تحلیل مهندسی در چهارباغ اصفهان با مدرک

تصویر شاخص
سوالات متداول

چگونه در دوره شرکت کنم؟

شما عزیزان بایستی ابتدا فرم استعلام قیمت را پر نمایید تا اطلاعات تماس آموزشگاه برای شما نمایان شود و اطلاعات شما برای آموزشگاه و دپارتمان مربوطه ارسال خواهد شد تا هماهنگی های لازم از جمله قیمت دوره، زمان برگزاری دوره و ... به شما اطلاع داده شود.

مدرک فنی و حرفه ای چه زمانی برای من صادر میشود

شما عزیزان پس از گذراندن دوره و شرکت در آزمون فنی و حرفه ای مدرک بین المللی فنی و حرفه ای صادر میگردد که قابل ترجمه در 186 کشور جهان میباشد. نکته: حداقل سن برای گرفتن مدرک فنی و حرفه ای، 15 سال میباشد. اما شرکت در دوره محدودیت سنی ندارد.

چگونه میتوانم به مهارت خانه اعتماد کنم؟

سامانه مهارت خانه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین نماد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد و نشر دیجیتال می باشد و به عنوان بزرگترین مرجع اطلاع رسانی دوره های فنی حرفه ای کشور شناخته می شود.

آیا با تبلیغ و فروش دوره های شما به من پورسانت تعلق میگیرد؟

بله. شما عزیزان اگر شخص یا اشخاصی را به مهارت خانه از طریق فرم بازاریابان معرفی نمایید و آنان در دوره های معرفی شده شرکت نمایند و دوره را به پایان برسانند، 5 درصد از مبلغ دوره برای شما واریز خواهد شد.) لازم به ذکراست اگر آن شخص فرمی در مهارت خانه به نام و شماره همراه خود برای هر یک از دوره ها ثبت کرده باشد. به شما درصدی تعلق نمیگیرد. لذا به این مورد دقت نمایید.
حالت شب
جهت استعلام قیمت، زمان و مکان دقیق برگزاری دوره، لطفا فرم زیر را پر نمایید، تا اطلاعات مربوطه برای شما نمایش یابد.

لازم به ذکر است حتما به آموزشگاه مربوطه گفته شده که از طرف سایت مهارت خانه معرفی شده اید تا راهنمایی های لارم به شما داده شود و شامل تخفیف 5 درصدی مهارت خانه شوید.

در صورت شرکت در جلسه اول و قبل از شروع جلسه دوم و ناراضی بودن از کیفیت آموزش و یا مکان آموزشگاه، کلاس بدون پرداخت هزینه برای شما کنسل میشود.

برای دریافت تخفیف 5 درصدی، پس از گذراندن دوره، لطفا فرم تخفیف مهارت خانه ای را پر نمایید تا مبلغ برای شما واریز گردد.

لازم به ذکر است که مهارت خانه دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز نشر دیجیتال و نماد طلایی ساماندهی از وزارت ارشاد می باشد و جنبه اعتماد سازی برای شما کاربران فراهم گردیده است.

توضیحات دوره:

طراحی صنعتی به عنوان رشته ‎ای نوین و جدید در کشور ایران و جهان، به سبب پرداختن به یکی از مهمترین نیازهای جوامع به یکی از جذاب‎ ترین رشته‎های دانشگاهی (چه از نظر فنی- مهندسی و چه از نظر هنری) تبدیل شده است. طراحی (یا به اصطلاح Design) به عنوان فرهنگ برخورد با فناوری، در کنار فرهنگ معماری مهندسی، به شکل مستقل در حال شکل‎گیری و تکوین در سطح جهانی می باشد. هنرجویان طراحی صنعتی همزمان با کسب‎ خلاقیت‎های هنری، مباحث فنی مهندسی را نیز می آموزند و به طراحی و مدل سازی محصولات، خدمات و همچنین سامانه‎های مورد نیاز جامعه نیز میپردازند و از دیدگاه‎ هایی از عوامل انسانی، کاربرد پذیری و زیبایی شناسی، منجر به پیشرفت محیط اطراف خواهند شد.

این رشته به تعامل سه میان فرهنگ، فناوری و همچنین انسان می پردازد و به سبب این تعامل قابلیت اثربخشی در حیطه‎های گوناگون(از طراحی محصول تا مبلمان و تجهیزات) را دارا خواهد بود، این رشته در کشور ایران دارای گرایش‎های گوناگونی است، از طراحی محصولات و طراحی ارتباطات تا طراحی های داخلی، طراحی مبلمان و طراحی فرهنگ بنیان.

طراحی صنعتی چیست؟

طراحی صنعتی (به انگلیسی: Industrial design) به حرفه‌ای میگویند که با خلق مفاهیم جدید در بخش های مختلف زندگی انسانی، سروکار دارد. .حرفه طراحی صنعتی، در پی انقلاب صنعتی در اروپا و بر اساس یک ضرورت بوجود آمده است. طراحی صنعتی همانگونه که از نامش پیداست ترکیبی از هنر طراحی و آشنایی با صنعت میباشد.

نوآوری در صنعت عاملی است که به سبب بروز نیازهای جدید و هم نیاز انسان به تنوع پذیری، همواره مورد استقبال قرارگرفته است. در این میان ضروری است افرادی مسلط به طراحی با توجه به جنبه های هنری آن و همچنین آگاهی کافی نسبت به سایر علوم نیز وجود داشته باشند، که با طرح ها و ایده های نوینی که ارائه می دهند، جواب این نیازها را از تصور به بهترین حالت ممکن به واقعیت تبدیل نمایند. در دوره آموزشی طراحی صنعتی و تحلیل مهندسی شما بعد از آشنایی با مبانی هنر با اصول طراحی صنعتی آشنا میشوید

مهارت خانه دوره های خود را زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا می نماید . هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند در آزمون دوره شرکت نموده و در صورت قبولی مدرک مربوطه را دریافت کنند . این مدرک دارای ارزش بین المللی بوده و دارنده آن میتواند در 186 کشور جهان، از آن جهت ترجمه استفاده کند.

نرم افزار آباکوس مقدماتی ( ABAQUS FEA

در این دوره به نرم افزار آباکوس مقدماتی، و سطح های مختلف آن ( ABAQUS FEA ) پرداخته می شود.

نرم افزار Abaqus FEA (که در گذشته ABAQUS نام داشت)، یک نمونه نرم افزار تجاری برای تحلیل المان محدود و مهندسی به کمک کامپیوتر (Computer Aeided Engineering) میباشد که نخست در سال ۱۹۷۸ میلادی، به منظور حل یک مساله المان محدود، به زبان فورترن، در ۱۵۰۰۰ خط نوشته شد. در سال ۲۰۰۵ آباکوس توسط شرکت Dassault Systemes خریداری گردید و نشان SIMULIA با هدف دارا بودن کلیه نرم افزار ها و محصولات شبیه سازی این شرکت همانند آباکوس و کتیا (CATIA) تاسیس شد. اسم و لوگوی نرم افزار اباکوس مطابق با چرتکه (abacus) می باشد، که در گذشته برای محاسبه مورد استفاده قرار گرفته می شد.

آباکوس دارای ۵ هسته نرم افزاری اصلی می باشد.
1) Abaqus/CAE
2) Abaqus/Standard
3) Abaqus/Explicit
4) Abaqus/CFD
5) Abaqus/Electromagnetic

نرم افزار دیگری که در این دوره به آن میپردازیم نرم افزار کتیا سطح 2 میباشد،

نرم افزار کتیا Dassault Systemes CATIA یکی از قوی ترین نرم افزارهای طراحی، تولید و همچنین تحلیل به کمک کامپیوتر یا CAD/CAM/CAE در جهان است، که در حال حاضر به عنوان بهترین نرم افزارهای CAD/CAM/CAE در سطح جهانی به صورت وسیع مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کاربردهای نرم افزار کتیا Dassault Systemes CATIA :

1) محیط های مدل سازی (Solid Model) :

این بخش که در زیر مجموعه ماژول Mechanical Design قرار دارد برای مدل کردن قطعات توپر (Solid) و همچنین مجموعه مونتاژی و طراحی قالب و طراحی مدل های ورقکاری (Sheetmetal)، نقشه کشی صنعتی ،تلرانس گذاری و .. بکار میرود.

2) مدل سازی سطوح:

این بخش بجز ساخت سطوح پیچیده، قابلیت انجام مدلسازی روی ابر نقاط و فایلهای حاصل از اسکن سه بعدی را نیز دارد.

3) محیط ماشینکاری:

بعد از ساخت مدل به کمک قابلیتهای محیط ماشینکاری، براحتی قادر به تعریف کردن عملیات ماشینکاری مورد نیاز، جهت تهیه قطعه مدل شده از روی قطعه خام را دارد و میتوانید هر مرحله از ماشینکاری را بصورت متحرک (انیمیشن) مشاهده نمایید.

4) محیط تحلیل المان محدود:

به کمک قابلیتهای این محیط، میتوانید قطعات و مدلهای مونتاژی ساخته شده در این نرم افزار را تحلیل نمایید و مواردی همانند تغییر شکل، توزیع تنش و … را در آنها بدست آورد.

5) طراحی و تحلیل مکانیزمها:

با کمک این امکان از نرم افزار کتیا Catia میتوانید پس از تعریف اتصالات بین اجزای مختلف مکانیزم، حرکت مکانیزم را مشاهده نموده و آنرا تحلیل نمایید.

یکی از اصلی ترین قابلیتهای این نرم افزار این است که به کاربر اجازه می دهد به راحتی که از یک محیط کاری به محیط کاری دیگر منتقل گردد. به عنوان مثال شما پس از این که در محیط Digitized Shape Editor از یک ابر نقاط اسکن تهیه نمودید، به بخوبی می توان در محیط Genrative Shape Design و یا Free Style از آن Surface تهیه کنید؛ زیرا همانطور که میدانید برای آنکه بتوانید مدل خود را از یک محیط به محیط دیگر ببرید، نخست نیاز است که مدل خود را به صورتی ذخیره و یا Import نمایید که نرم افزار دیگر، قابلیت خواندن این اطلاعات را داشته باشند و احتمالا در این انتقال، مدل شما ممکن است data lost داشته باشد.

سرفصل های دوره حضوری طراحی صنعتی و تحلیل مهندسی در چهارباغ اصفهان با مدرک فنی حرفه ای

  • کتیا سطح 1
  • پروژه و تمرین
  • نقشه خوانی صنعتی
  • آباکوس مقدماتی
  • کتیا سطح 2
  • کتیا سطح 3
  • طراحی بدنه خودرو
  • کلید فولاد
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 فروش
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

خواهشمندیم پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه نمایید:

حتما فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده نمایید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌ از‌ حدِ معمول، شکلک ها یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را مطابق با تجربه و استفاده‌ی عملی خویش و با دقت به نکات فنی ارسال نمایید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو نمایید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش دوره حضوری طراحی صنعتی و تحلیل مهندسی در چهارباغ اصفهان با مدرک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت دوره

استعلام قیمت با ارسال فرم

ظرفیت 4
امتیازی ثبت نشده است
مدت دوره: 245:00ساعتتاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰آخرین بروزرسانی: ۲۳ تیر ۱۴۰۲تعداد بازدید: 1804
نوع مدرک

فنی و حرفه ای

آزمون

فنی و حرفه ای(حضوری)

نام دوره آموزشی

نوع آموزش

آموزش حضوری

قوانین و مزایای استفاده

  • دسترسی به فایل در دوره های مجازی
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فروش فقط از طریق مهارت خانه
  • اخذ مدرک فنی و حرفه ای پس از آزمون
  • بکارگیری از برترین اساتید بین المللی
  • همکاری با آموزشگاه های فنی و حرفه ای
مدرس

دکتر موحدنیا-گروه اساتید

قیمت دوره

استعلام قیمت با ارسال فرم